۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۵۵

استاندار لرستان مطرح کرد؛

تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه تولید و صنعت لرستان

تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه تولید و صنعت لرستان

خرم‌آباد- استاندار لرستان از تخصیص بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف تولید و صنعت این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج شنبه در شورای اداری لرستان بر اجرای برنامه مولدسازی اموال غیر منقول و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی در استان تأکید کرد و اظهار داشت: اجرای صحیح و درست برنامه‌ی مولدسازی یک ظرفیت بزرگ در پیشرفت و تحقق پروژه‌ها و برنامه‌های استان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در چند وقت اخیراً نظرات اشتباهی نسبت به این برنامه تبلیغ شده است، ادامه داد: مولدسازی یک برنامه مانند داده‌های مالیاتی است که در آن هیچ چیزی در دستگاه‌ها از بین نرفته بلکه در قالب تهاتر و جابجایی زمینه تکمیل پروژه‌ها و پرداخت معوقات دستگاه‌ها را فراهم می‌کند.

استاندار لرستان در مورد عوائد برنامه مولدسازی اموال غیرمنقول، عنوان کرد: در این برنامه از ظرفیت‌های داخلی برای رونق کشور استفاده می‌شود.

زیویار همچنین در خصوص تأثیرات عملکرد سازمان نقشه برداری کشور بر برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی، گفت: طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی متأثر از مطالعات و بررسی‌های این سازمان است.

وی، ادامه داد: قطعاً دستگاه‌های ذیربط باید از داده‌های سازمان نقشه برداری کشور برای اجرای امور خود استفاده کنند.

استاندار لرستان، اداره کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و معاونت هماهنگی امور عمرانی با دستگاه‌ها و ادارات متعلق را مهم‌ترین دستگاه‌های مرتبط با سازمان نقشه برداری کشور قلمداد کرد.

زیویار در ادامه سخنان خود، اظهار کرد: تخصیص بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف تولید و صنعت استان نتیجه برگزاری این نشست‌ها و تصمیم گیری هایی است که در آنها انجام می‌شود.

کد خبر 5723437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha